folder Tahribat.com Forumları
linefolder Android - IOS Programlama
linefolder Android Oyunum Çalışmıyor Yardım



Android Oyunum Çalışmıyor Yardım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ekerci
    Ekerci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek

    Müridler TicTacToe oyununun videosunu izledim adamla beraber kodladım kodlarda sorun yok.öğrenme amaçlı izleyip pratik yapıyorum.herşey bitti fakat oyun açılırken hatalar alıyorum.oyun açılıyor sonra geri kapanıyor ve telefon ekranınra durduruldu yazıyor.bu hataları nasıl okuyup internette araştırabilrim bilmiyorum.isteyen olursa teamviewer yada kodları atabilirim.

     not: AndEngine ile yazdım

    07-19 18:07:46.211: D/AndroidRuntime(19081): Shutting down VM

    07-19 18:07:46.211: W/dalvikvm(19081): threadid=1: thread exiting with uncaught exception (group=0x41b4c700)

    07-19 18:07:46.216: E/AndroidRuntime(19081): FATAL EXCEPTION: main

    07-19 18:07:46.216: E/AndroidRuntime(19081): java.lang.RuntimeException: Unable to instantiate activity ComponentInfo{com.example.tictaktoe/com.example.tictaktoe.TicTakToeActivity}: java.lang.ArrayIndexOutOfBoundsException: length=3; index=3

    07-19 18:07:46.216: E/AndroidRuntime(19081): at android.app.ActivityThread.performLaunchActivity(ActivityThread.java:2219)

    07-19 18:07:46.216: E/AndroidRuntime(19081): at android.app.ActivityThread.handleLaunchActivity(ActivityThread.java:2349)

    07-19 18:07:46.216: E/AndroidRuntime(19081): at android.app.ActivityThread.access$700(ActivityThread.java:159)

    07-19 18:07:46.216: E/AndroidRuntime(19081): at android.app.ActivityThread$H.handleMessage(ActivityThread.java:1316)

    07-19 18:07:46.216: E/AndroidRuntime(19081): at android.os.Handler.dispatchMessage(Handler.java:99)

    07-19 18:07:46.216: E/AndroidRuntime(19081): at android.os.Looper.loop(Looper.java:176)

    07-19 18:07:46.216: E/AndroidRuntime(19081): at android.app.ActivityThread.main(ActivityThread.java:5419)

    07-19 18:07:46.216: E/AndroidRuntime(19081): at java.lang.reflect.Method.invokeNative(Native Method)

    07-19 18:07:46.216: E/AndroidRuntime(19081): at java.lang.reflect.Method.invoke(Method.java:525)

    07-19 18:07:46.216: E/AndroidRuntime(19081): at com.android.internal.os.ZygoteInit$MethodAndArgsCaller.run(ZygoteInit.java:1046)

    07-19 18:07:46.216: E/AndroidRuntime(19081): at com.android.internal.os.ZygoteInit.main(ZygoteInit.java:862)

    07-19 18:07:46.216: E/AndroidRuntime(19081): at dalvik.system.NativeStart.main(Native Method)

    07-19 18:07:46.216: E/AndroidRuntime(19081): Caused by: java.lang.ArrayIndexOutOfBoundsException: length=3; index=3

    07-19 18:07:46.216: E/AndroidRuntime(19081): at com.example.tictaktoe.TicTakToeModel.reset(TicTakToeModel.java:21)

    07-19 18:07:46.216: E/AndroidRuntime(19081): at com.example.tictaktoe.TicTakToeModel.(TicTakToeModel.java:14)

    07-19 18:07:46.216: E/AndroidRuntime(19081): at com.example.tictaktoe.TicTakToeActivity.(TicTakToeActivity.java:22)

    07-19 18:07:46.216: E/AndroidRuntime(19081): at java.lang.Class.newInstanceImpl(Native Method)

    07-19 18:07:46.216: E/AndroidRuntime(19081): at java.lang.Class.newInstance(Class.java:1130)

    07-19 18:07:46.216: E/AndroidRuntime(19081): at android.app.Instrumentation.newActivity(Instrumentation.java:1078)

    07-19 18:07:46.216: E/AndroidRuntime(19081): at android.app.ActivityThread.performLaunchActivity(ActivityThread.java:2210)

    07-19 18:07:46.216: E/AndroidRuntime(19081): ... 11 more

     


    Konu ID: 112846 Konuyu Acan : Ekerci Konu Başlığı : Tahribatın en sevdiği adam ? Silinme Sebebi : 3 sayfadır takip ediyorum beni seven kimse çıkmadı. alacağınız olsun müridler
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    07-19 18:07:46.216: E/AndroidRuntime(19081): java.lang.RuntimeException: Unable to instantiate activity ComponentInfo{com.example.tictaktoe/com.example.tictaktoe.TicTakToeActivity}: java.lang.ArrayIndexOutOfBoundsException: length=3; index=3

    Şu kısma takıldım ben, şu "TicTakToeActivity" activitysinin içinde bi dizide indexte taşma oluyo diyor bi kontrol et.


    :)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    wasd bunu yazdı

    07-19 18:07:46.216: E/AndroidRuntime(19081): java.lang.RuntimeException: Unable to instantiate activity ComponentInfo{com.example.tictaktoe/com.example.tictaktoe.TicTakToeActivity}: java.lang.ArrayIndexOutOfBoundsException: length=3; index=3

    Şu kısma takıldım ben, şu "TicTakToeActivity" activitysinin içinde bi dizide indexte taşma oluyo diyor bi kontrol et.

    aynen dediği gibi görünüyor. çünkü exception daki dizinin boyutunun 3 olduğunu ama index olarak da 3 erişildiğini söylüyor, bu yüzden taşma istisnası fırlatılıyor. 3 elemanlı bir dizde index en fazla 2 olmalı.


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ekerci
    Ekerci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek

    saatlerdir bakıyorum ama yok bulamadım

     

    package com.example.tictaktoe;

     

    import org.andengine.engine.camera.Camera;

    import org.andengine.engine.options.EngineOptions;

    import org.andengine.engine.options.ScreenOrientation;

    import org.andengine.engine.options.resolutionpolicy.RatioResolutionPolicy;

    import org.andengine.entity.primitive.Line;

    import org.andengine.entity.scene.Scene;

    import org.andengine.entity.scene.background.Background;

    import org.andengine.entity.sprite.ButtonSprite;

    import org.andengine.entity.sprite.ButtonSprite.OnClickListener;

    import org.andengine.opengl.font.StrokeFont;

    import org.andengine.opengl.texture.atlas.bitmap.BitmapTextureAtlas;

    import org.andengine.opengl.texture.atlas.bitmap.BitmapTextureAtlasTextureRegionFactory;

    import org.andengine.opengl.texture.atlas.bitmap.BuildableBitmapTextureAtlas;

    import org.andengine.opengl.texture.atlas.bitmap.source.IBitmapTextureAtlasSource;

    import org.andengine.opengl.texture.atlas.buildable.builder.BlackPawnTextureAtlasBuilder;

    import org.andengine.opengl.texture.atlas.buildable.builder.ITextureAtlasBuilder.TextureAtlasBuilderException;

    import org.andengine.opengl.texture.region.ITextureRegion;

    import org.andengine.opengl.vbo.VertexBufferObjectManager;

    import org.andengine.ui.activity.SimpleBaseGameActivity;

    import org.andengine.util.debug.Debug;

     

    import android.app.AlertDialog;

    import android.widget.Toast;

     

    public class TicTakToeActivity extends SimpleBaseGameActivity implements OnClickListener{

     

    private TicTakToeModel board= new TicTakToeModel(); 

     

    private Piece currentPlayer=board.getCurrentPlayer();

     

    static final private int CAMERA_WIDTH=480;

    static final private int CAMERA_HEIGHT=480;

     

    final private int GRID_WIDTH=3;

    final private int GRID_HEIGHT=3;

     

    final private int STROKE_WIDTH= 4;

     

    private ButtonSprite[][] gridSprite= new ButtonSprite[GRID_WIDTH][GRID_HEIGHT];

     

    private BuildableBitmapTextureAtlas mBitmapTextureAtlas;

    private ITextureRegion mBlankTextureRegion;

    private ITextureRegion mXTextureRegion;

    private ITextureRegion mOTextureRegion;

     

    @Override

    public EngineOptions onCreateEngineOptions() {

    // TODO Auto-generated method stub

    final Camera camera= new Camera(0,0,CAMERA_WIDTH,CAMERA_HEIGHT);

    return new EngineOptions(true,ScreenOrientation.PORTRAIT_FIXED,new RatioResolutionPolicy(CAMERA_WIDTH,CAMERA_HEIGHT),camera);

     

    }

     

    @Override

    protected void onCreateResources() {

    // TODO Auto-generated method stub

    BitmapTextureAtlasTextureRegionFactory.setAssetBasePath("gfx/");

     

    this.mBitmapTextureAtlas=new BuildableBitmapTextureAtlas(getTextureManager(), 128, 128);

    this.mBlankTextureRegion= BitmapTextureAtlasTextureRegionFactory.createFromAsset(this.mBitmapTextureAtlas, this, "blank_icon.png");

    this.mXTextureRegion = BitmapTextureAtlasTextureRegionFactory.createFromAsset(this.mBitmapTextureAtlas, this, "icon_x.png");

    this.mOTextureRegion= BitmapTextureAtlasTextureRegionFactory.createFromAsset(this.mBitmapTextureAtlas, this, "icon_o");

     

    try{

    this.mBitmapTextureAtlas.build(new BlackPawnTextureAtlasBuilder<IBitmapTextureAtlasSource, BitmapTextureAtlas>(0,0,0));

    this.mBitmapTextureAtlas.load();

     

    }catch (TextureAtlasBuilderException e){

    Debug.e(e);

    }

    }

     

    @Override

    protected Scene onCreateScene() {

    // TODO Auto-generated method stub

    final Scene scene = new Scene();

     

    final VertexBufferObjectManager vbomManager = this.getVertexBufferObjectManager();

     

    float lineX[] = new float[GRID_WIDTH];

    float lineY[] = new float[GRID_HEIGHT];

     

    float touchX[] = new float[GRID_WIDTH];

    float touchY[] = new float[GRID_HEIGHT];

     

    float midTouchX = CAMERA_WIDTH/GRID_WIDTH/2;

    float midTouchY = CAMERA_HEIGHT/GRID_HEIGHT/2;

     

    float half_touchX=mBlankTextureRegion.getWidth()/2;

    float half_touchY=mBlankTextureRegion.getHeight()/2;

     

    float paddingX= midTouchX-half_touchX;

    float paddingY = midTouchY-half_touchY;

     

    for(int i=0;i<GRID_WIDTH;i++){

    lineX[i]=CAMERA_WIDTH/CAMERA_WIDTH*i;

    touchX[i]=lineX[i]+paddingX;

    }

    for(int i=0;i<GRID_HEIGHT;i++){

    lineY[i]=CAMERA_HEIGHT/CAMERA_HEIGHT*i;

    touchY[i]=lineY[i]+paddingY;

    }

    scene.setBackground(new Background(0.85f, 0.85f, 0.85f));

    //draw Grid lines

    for(int i =1; i<GRID_WIDTH;i++){

    final Line line = new Line(lineX[i],0,lineX[i],CAMERA_HEIGHT,STROKE_WIDTH,vbomManager);

    line.setColor(0.15f, 0.15f, 0.15f);

    scene.attachChild(line);

    }

     

    for(int i =1; i<GRID_HEIGHT;i++){

    final Line line = new Line(0,lineY[i],CAMERA_WIDTH,lineY[i],STROKE_WIDTH,vbomManager);

    line.setColor(0.15f, 0.15f, 0.15f);

    scene.attachChild(line);

    }

    //layout the buttonSprites

    for(int i=0;i<GRID_WIDTH;i++)

    for(int j=0;j<GRID_HEIGHT;j++){

    final ButtonSprite button= new ButtonSprite(touchX[i], touchY[j], this.mBlankTextureRegion, this.mXTextureRegion,this.mOTextureRegion,vbomManager, this);

    scene.registerTouchArea(button);

    scene.attachChild(button);

    gridSprite[i][j]=button;

    }

    scene.setTouchAreaBindingOnActionDownEnabled(true);

    return scene;

    }

     

    @Override

    public void onClick(final ButtonSprite pButtonSprite, float pTouchAreaLocalX,

    float pTouchAreaLocalY) {

     

    /*runOnUiThread(new Runnable() {

     

    @Override

    public void run() {

    // TODO Auto-generated method stub

    //which button was pressed

    float x = pButtonSprite.getX();

    float y = pButtonSprite.getY();

     

    int gridX=(int)Math.floor(x /CAMERA_WIDTH*GRID_WIDTH);

    int gridY=(int)Math.floor(y /CAMERA_HEIGHT*GRID_HEIGHT);

     

    if(gridSprite[gridX][gridY]==pButtonSprite && currentPlayer==board.getCurrentPlayer()){

    //update the model

    board.setValue(gridX, gridY, currentPlayer);

     

    //disable the button

    pButtonSprite.setEnabled(false);

     

    if(currentPlayer == Piece.X){

    //change the spirte x

    pButtonSprite.setCurrentTileIndex(1);

    }else{

    //change sprite to 0

    pButtonSprite.setCurrentTileIndex(2);

    }

     

    //check if there is a winner

    Piece winner = board.checkWinner();

    if(winner != Piece._){

    //pop up dialog with the winner

    AlertDialog.Builder ADBuilder = new AlertDialog.Builder(TicTakToeActivity.this);

    ADBuilder.setMessage(winner +" wins!").show();

     

    reset();

    board.reset();

    }

    //pop up a dialog if there is winner

    currentPlayer = board.getCurrentPlayer();

    }

     

    }

     

    private void reset() {

    // TODO Auto-generated method stub

    for(int i=0;i<GRID_WIDTH;i++)

    for(int j=0;j<GRID_HEIGHT;j++){

    gridSprite[i][j].setEnabled(true);

    gridSprite[i][j].setCurrentTileIndex(0);

     

    }

    }

    });*/

     

    }

     

    }

     


    Konu ID: 112846 Konuyu Acan : Ekerci Konu Başlığı : Tahribatın en sevdiği adam ? Silinme Sebebi : 3 sayfadır takip ediyorum beni seven kimse çıkmadı. alacağınız olsun müridler
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    @Override
    public void run() {
    // TODO Auto-generated method stub
    //which button was pressed
    float x = pButtonSprite.getX();
    float y = pButtonSprite.getY();
    int gridX=(int)Math.floor(x /CAMERA_WIDTH*GRID_WIDTH);
    int gridY=(int)Math.floor(y /CAMERA_HEIGHT*GRID_HEIGHT);
    if(gridSprite[gridX][gridY]==pButtonSprite && currentPlayer==board.getCurrentPlayer()){

     

    Şu kısımda olabilir gibi geldi. Yuvarlama fonksiyonu değeri bir üste atabilir, ve çarpma bölme işlemlerinin sırası doğru mu? İşlem sırasına göre bir paranteze almak sorunu çözebilir.

    wasd tarafından 20/Tem/14 22:01 tarihinde düzenlenmiştir

    :)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ekerci
    Ekerci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek

    hocam walla nası yaptım bilmiorum ama oldu şu anda açılıo fakat bi tane kare koydu siyah geri kalan alan beyaz.yani tam oturmadı yerlerine.bakıyorum.tüm günümü yedi

    Ekerci tarafından 20/Tem/14 23:45 tarihinde düzenlenmiştir

    Konu ID: 112846 Konuyu Acan : Ekerci Konu Başlığı : Tahribatın en sevdiği adam ? Silinme Sebebi : 3 sayfadır takip ediyorum beni seven kimse çıkmadı. alacağınız olsun müridler
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ekerci
    Ekerci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek

    up

    halen resimdeki gib pff


    Konu ID: 112846 Konuyu Acan : Ekerci Konu Başlığı : Tahribatın en sevdiği adam ? Silinme Sebebi : 3 sayfadır takip ediyorum beni seven kimse çıkmadı. alacağınız olsun müridler
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Teldeyim hocam pek bakamadım ama gördüğüm kadarıyla ekran boyutu almada sıkıntı var. Şu getheigh ve witdh kısmına bi break point koy bak dönen değelere. O beyaz kutudaki değeri nasıl alıyorsan, siyah kutu için de benzerini yapman lazım. Bi kaç çeşit boyut var alınan. O yüzden senin aldığın tam ekran boyutları olmadığı için çizim de yanlış çıkıyor 


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ekerci
    Ekerci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek
    unbalanced bunu yazdı

    Teldeyim hocam pek bakamadım ama gördüğüm kadarıyla ekran boyutu almada sıkıntı var. Şu getheigh ve witdh kısmına bi break point koy bak dönen değelere. O beyaz kutudaki değeri nasıl alıyorsan, siyah kutu için de benzerini yapman lazım. Bi kaç çeşit boyut var alınan. O yüzden senin aldığın tam ekran boyutları olmadığı için çizim de yanlış çıkıyor 

    peki hocam.her türlü konbinasyonu deneyecem 


    Konu ID: 112846 Konuyu Acan : Ekerci Konu Başlığı : Tahribatın en sevdiği adam ? Silinme Sebebi : 3 sayfadır takip ediyorum beni seven kimse çıkmadı. alacağınız olsun müridler
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DuPi
    DuPi's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    merhaba pm olarak projeni atabilir misin?

    çözebileceğime inanıyorum :)

    EDİT : GLES1 mi GLES2 mi?

    DuPi tarafından 22/Tem/14 00:11 tarihinde düzenlenmiştir

    Ne zaman birşey öğrenmek istesem, Birden Vaktim Kalmıyor ?
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    interfector
    interfector's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2011
    Homo

    Hocam rica etsem şu uzun kod yığınını pastebin tarzı sitelerden birisine koyabilirmisim :) Hem senin için hemde bizler için daha rahat ve düzgün olur :)


    Aldanma insanların samimiyetine, menfaatleri için gelirler vecde, vaad etmeseydi allah cenneti, ona bile etmezlerdi secde..
Toplam Hit: 2008 Toplam Mesaj: 17