Iphone 12 Mini Arıza Ve Apple In İnatla Telefonu Değiştirmemesi Hk.
-
Merhabalar;
1 yıl önce aldığım iphone 12 mini son 2-3 ay içersinde 3 kez arızalandı.
Arıza şöyle arka kamerayı açınca sanıyorum lens den çok kötü bir cızırtı çıkıyor.
Telefonu gürgençlere götürdüm 3 kez ve 3 ünde de kamerayı değiştirdiler.
Bu 3. İşlemden sonra henüz telefonu teslim almadım. (Gürgençlerde bekliyor.)
Telefon değişimi için ne yapabilirim?
Bu sorunu yaşayan var mıdır?Değişim için daha ne olması gerekiyor acaba telefonun garantisi bittikten sonra kamera değişimine 2500 vermek istemiyorum.
-
Bildiğim kadarıyla aynı arızadan 3 farklı arızadan 5 kere servise giderse telefonu değiştimeleri gerekiyor internetten bakarsın bu hakkını kullanmak istediğini söylersin. Kabul etmezlerse servis fişleriyle hakem heyetine başvur hocam ama para iadesi isteme misli ile değişim iste para iade ederse aldığın paraya şimdi telefon alamazsın
-
Kanunen aynı arızadan 3 sefer tamire giden ürün ayıplı ürün sayılıyor. Telefonu almayıp bu kanunu söyle. Apple TR'ye sorup cihazın yenisini yollayacaklar.
-
3 defa aynı arıza ile servis işlemi gördüyse cihaz ayıplı sayılır hocam. Apple TR cihazı değiştirmek zorunda. Son zamanlarda Apple da işi yokuşa sürmeye başlamış. Bastır cihazı yenisiyle değiştirsinler.
-
alıyosun cihazını sonra tüketici hakem heyeti
onlar fatura bedelini öder sende cihazı gönderirsin
-
DJ_Alper bunu yazdı
alıyosun cihazını sonra tüketici hakem heyeti
onlar fatura bedelini öder sende cihazı gönderirsin
Aksine böyle yapması bile bile intihar olur. Alacağı fatura tutarıyla yeni bir iPhone alabilecek mi ? Hayır. Parası pul olduğundan eline komik bir para geçecek.
-
mkyb bunu yazdıDJ_Alper bunu yazdı
alıyosun cihazını sonra tüketici hakem heyeti
onlar fatura bedelini öder sende cihazı gönderirsin
Aksine böyle yapması bile bile intihar olur. Alacağı fatura tutarıyla yeni bir iPhone alabilecek mi ? Hayır. Parası pul olduğundan eline komik bir para geçecek.
Bu videoda adem hocanın THH başvururken kıymet takdiri isteyin diye bahsettiği olay var. Bilirkişice güncel fiyatının da belirlenmesini talep ediyorsun ki ödemeyi o fiyattan yapsınlar diye.
https://youtu.be/NFHgUvfpe1Y
-
Hali hazırda öncesinde kamera 3 kere değişti ve bu kez dördüncü sefer mi? Yoksa 3. sefer mi? Burası önemli çünkü Apple müşteri hizmetleri için.
3. kere servise girdi ve kamerası değiştiyse, akabinde yapılan kamera testinde cihazda sorun görülmüyorsa müşteri hizmetlerinden sonuç çıkmaz. Ama 4. kere servise girip kamerası değiştiyse memnuniyet kapsamında yeni cihaz verme hakları var. Biraz bastırmak gerekiyor.
-
Hepinize verdiğiniz bilgilerden ötürü teşekkürler. İş dolayısıyla dönüş yapamadım.
Ürünün arızalanması 3. kez oluyor.
Apple desteği aradım ürünün hala serviste gözüktüğünü ilettiler ve ürünü teslim aldıktan sonra dosya kaydı oluşturabildiklerini söylediler.
Eğer apple destekden de sonuç çıkmazsa tüketici haklarına başvuracağım.
Ama ürünü teslim almam sorun yaratır mı onu tam anlamadım.
Birazdan almaya gideceğim Gürgençlere.