Fsi Ve Düz Motor Farkı?
-
-
Hocam VAG grupta yani Volkswagen grubunun kapsadığı araçlarda FSI, atmosferik (turbosuz) ve benzinli motorlara verilen isim. Benzer şekilde TFSI ya da TSI ise turbolu ve benzinlilere verilen isim. TDI ise turbo ve dizel motor. Daha önce bindiğin TSI ile arasında haz farkı olacaktır turbo ve atmosferik araçların hissiyatları epeyce farklı deneyimler verir. Ek olarak 321bin km'de bir aracı stage 1 kullanmak ne kadar akıl karıdır bilmiyorum, çok sağlıklı gelmiyor bana. 100-150bin üstündeki araçları stage 1 ile kullanmayı doğru bulmuyorum.
-
FSI Motor Nedir? FSI motor, VAG grubunun kullandığı atmosferik benzinli motor seçeneğidir. Bu motor türü geliştirilmeden önce 1.6 litrelik çok noktadan enjeksiyonlu MPI motorlar vardı. Daha düşük yakıt tüketimi ve emisyon değerleri yakalamak için FSI motor geliştirildi. Bu motorlar alt devirlerde çok daha az yakıt tüketiyor fakat düşük devirlerde performans yetersiz kalabiliyor. Üst devirlerde her ne kadar canlansa da yakıt tüketimi de artabiliyor.
https://www.arabam.com/blog/genel/fsi-motor-nedir-kronik-sorunlari-nelerdir/ -
O araç dumanlı kullanılmış tır. Tampona yat bak iç kısmı is duman olmuşsa uzak dur .
-
bildiğim kadarıyla
FSI turbosuz motordur çok yakar az kaçar
elektronik yada motor arızası elimde patlar düşüncesiyle yazılım yüklenmiş araba almamaya özen gösteririm
-
Düz atmosferik egea kullanıyorum. Eğer atmosferik motorlar hakkında bilgin yoksa turbolu motordan sonra çok hantal gelebiliyor.
ancak atmosferikte devir döndürmekten kaçınmamak lazım, düşük vites yüksek devir kullandığın sürece performans alırsın ama bu da yakıta etki ediyor
-
Atmosferik motorun sesi <3
-
turbo yani TSI motorlar ve yeni nesil hybrit destekli turbo motorlar çok çok daha iyi.
1. si Turbo motor özellikle tsi olanlar düşük devir sıfır ses ve çok düşük tüketim sağlıyor
2. gazlamak istediğinde anında tepki veriyor seni bekletmiyor
mercedes de turbo dan önce kompressor diye bi ara geçiş modeli yaptı fakat turbo gibisi yok.
-
PanxeR bunu yazdı
turbo yani TSI motorlar ve yeni nesil hybrit destekli turbo motorlar çok çok daha iyi.
1. si Turbo motor özellikle tsi olanlar düşük devir sıfır ses ve çok düşük tüketim sağlıyor
2. gazlamak istediğinde anında tepki veriyor seni bekletmiyor
mercedes de turbo dan önce kompressor diye bi ara geçiş modeli yaptı fakat turbo gibisi yok.
1- Turbonun ayarlanmasına göre değişir. Düşük devire göre ayarlanmışsa evet ama bu sefer yüksek devirde üzer.
2- Turbo demek (sadece benim için mi acaba idk) sorun demek.
-
Fsi motorlar vag çıkar tarafından pek begenilmeyen bir motordur haberin olsun
@0x656e yalniz degilsin
-
yapıştır bir TSI geç.
Birde 321bin KM'deki araç alınır mı hocam naptın?