İş Günü Doldu Ama Cihazım Ortada Yok
-
23.08.2014 tarihinde ilk 1 ay arızası olarak fabrikasyon hdd hatalı değişim için gönderdiğim acer laptobumu iş günü dolmasına rağmen hala alamadım. 13. iş gününde acer ı arayıp durumunu sordum bana değişime bakan servise değil onarım servisine değişim olarak yollanmış dediler hemen arkasından media markt ı aradığımda "SİZİN MUHATTABINIZ BİZİZ BİRDAHA ACER ı ARAMAYIN işleminiz devam etmekte 20 işgünü içinde dönüş yapılacaktır" dedi.Neyse sesimizi çıkarmadık bu gün gelen acer mesajında aynen:"Değeli müşterimiz, ............ kayıt numaralı ürününüz ONARIM için Acer Yetkili Servis Sağlayıcınıza ulaşmıştır" yazıyodu hemen media markt ı aradım değişim istiyorum diye ordakide öyle bişey yok anlaşmalı yetkili servis yoğunsa başka servise yollamışlardır tüm servisin değişim yetkisi var dedi ve daha önceki media marktı aradığım numarayı istedi.İş günü dolmuş ne yapıcam ben şimdi dedim oda bizden kaynaklı sorun değil henüz mağzamıza cihaz yada cihaz değişebilir kağıdı gelmiş değil sorununuzla ilgili kaydınızı oluşturdum dedi
Şimdi ne yapmalıyım müritler şimdi media markt a bu kağıtla gitsem cihaz alabilirmiyim yada mahkemeye başvurmalımıyım bi yardımcı olsanız :)
-
hocam yanlış anlamadıysam senden habersiz servis kaydını kapatıp yeni kayıt açmışlar yani 20 iş günü dolmaz sende hkuksal olarak bişi yapamazsın bu yüzden cihazı aldığın yere değil direk servisine kendin vereceksin senle muhattap olacaklar
-
Ürünü sakın teslim alma, tüketici hakem heyetine başvur elindeki belgelerle para iadesi talep et. birkac ay surer bu islensler ama paranı kesin alırsın
-
moustache bunu yazdı
hocam yanlış anlamadıysam senden habersiz servis kaydını kapatıp yeni kayıt açmışlar yani 20 iş günü dolmaz sende hkuksal olarak bişi yapamazsın bu yüzden cihazı aldığın yere değil direk servisine kendin vereceksin senle muhattap olacaklar
Sorunumu anlatan kayıt oluşturdu görüşme sırasında yoksa cihazımın 20 iş günü doldurduğunu görmekteyim dedi bu günkü konuşma sırasında
-
pc_worm bunu yazdı
Ürünü sakın teslim alma, tüketici hakem heyetine başvur elindeki belgelerle para iadesi talep et. birkac ay surer bu islensler ama paranı kesin alırsın
cihazım hala acer yetkili servisteymiş bizden kaynaklı bi gecikme değil cihaz yada cihaz değişim kağıdı gelir gelmez işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz dedi
-
arıza tespit ve onarım süresi bildiğim kadarıyla 30 iş günü yani 45 gündür. 45 gün içinde herhangi bir şekilde tarafınıza cihaz sorunu çözülmüş olarak gönderilmez ise gönderim tutanağı, fatura ile birlikte tüketici hakem heyetine başvurup fatura bedel ödemesi talep edebilirsin. 29 mayısta tüketici hakları ile alakalı yasa değişmişti o yasada arıza tespit ve onarım süresi konusunda bir değişiklik yapıldı mı bilmiyorum ama...
-
sRcN bunu yazdı
arıza tespit ve onarım süresi bildiğim kadarıyla 30 iş günü yani 45 gündür. 45 gün içinde herhangi bir şekilde tarafınıza cihaz sorunu çözülmüş olarak gönderilmez ise gönderim tutanağı, fatura ile birlikte tüketici hakem heyetine başvurup fatura bedel ödemesi talep edebilirsin. 29 mayısta tüketici hakları ile alakalı yasa değişmişti o yasada arıza tespit ve onarım süresi konusunda bir değişiklik yapıldı mı bilmiyorum ama...
hocam verilen kağıtta 20 iş günü yazıyor
-
Şöyle hesapla bakalım günleri var mı?
gönderdiğin gün değil teslim aldıkları günden başla,
hafta sonlarını çıkar iş günü türkiyede p.tesi,salı,çarşamba,perşembe,cuma olarak geçer c.tesi, pazar tatildir.
arada resmi tatil varsa onuda çıkar.
sonra bak bakalım 30 gün oluyor mu :)
-
DuPi bunu yazdı
Şöyle hesapla bakalım günleri var mı?
gönderdiğin gün değil teslim aldıkları günden başla,
hafta sonlarını çıkar iş günü türkiyede p.tesi,salı,çarşamba,perşembe,cuma olarak geçer c.tesi, pazar tatildir.
arada resmi tatil varsa onuda çıkar.
sonra bak bakalım 30 gün oluyor mu :)
hocam verilen kağıtta 20 iş günü yazıyor
EmRee tarafından 22/Eyl/14 21:12 tarihinde düzenlenmiştir -
EmRee bunu yazdıDuPi bunu yazdı
Şöyle hesapla bakalım günleri var mı?
gönderdiğin gün değil teslim aldıkları günden başla,
hafta sonlarını çıkar iş günü türkiyede p.tesi,salı,çarşamba,perşembe,cuma olarak geçer c.tesi, pazar tatildir.
arada resmi tatil varsa onuda çıkar.
sonra bak bakalım 30 gün oluyor mu :)
hocam verilen kağıtta 20 iş günü yazıyor
Cihazı teslim ederken resmi servis formu aldın mı ?
Elinde belge var ise;Cihazı teslim ettiğin tarih ile sana dönüş yaptıkları tarih aralığını hesapla.
efsane_212 tarafından 22/Eyl/14 22:33 tarihinde düzenlenmiştir
20 veya 30 iş günü ne ise artık o süre geçtiyse cihazı almadan fatura tutarının iadesini iste :) -
verdiğin günden itibaren iş günlerini say. 20günse koşa koşa hakem heyetine git. 3 4 hafta içinde cevap gelir, 1 ay içinde değişim faturası.