Lenovo Teknik Servis Ve İbretlik Durum
-
durumu şöyle izah edeyim , fiziksel olarak hiç bir problemi olmayan lenovo z500 model laptopumu termal macun değişimi toz temizliği için ( aşırı ısındığı için ) garanti kapsamında garantiye yollamak istedim
önce 10.20.2013 de aldığım cihazın garantisinin dolduğunu söylediler
faturayı gönderdim düzelttiler tabi bu düzeltme yapılana kadar ben cihazı yaptıramadım bekledim
artından faturamın onaylandığını cihazı ups in alacağını söylediler
ups geldi cihazı orjinal kutusu ile aldı hiç bir takip kodu vermedi
yine 2-3 defa lenovo müşteri hizmetleri ile görültükten sonra salı akşam 9:30 da
lenovo beni aradı cihaz elimize ulaştı ancak fan deliklerinde kırık var dediler dedim yok öyle bişi
sonra kargo şirketi ile anlaş deyince tamam o küçük birşey ise onarıma alın madem önemli değil
daha fazla bekleyemem dedim.
işleme başlamışlar saolsunlar bana 140 tl kasa değişim ücreti ödemezsemde onarılmadan iade yapılacağını üstüne basa basa belirmişler sonuc olarak 2 defa şikayet ettim ve onarıma ücretsiz soktum ses çıkartmasam ya laptumdan yada paramdan olacaktım.
mailler aşağıdadır siz siz olun hakkınızı arayin
öncesi
Değerli Müşterimiz,
Bölge Onarım Merkezimize onarım amacı ile göndermiş olduğunuz ürününüze ait hazırlanmış olan teklifimizi ekte bulabilirsiniz. Garantisi bitmiş veya Garanti Belgesinde detayları yer alan kapsam dışı durumlar için ücretli onarım yapıldığını hatırlatmak isteriz.Tarafınıza gönderilmiş olan teklifimize en geç 7 gün içerisinde olumlu/olumsuz geri dönüş yapmanızı rica ederiz. Onarım sürecinde herhangi bir gecikme yaşanmamasi için ödeme yapıldığını gösterirBANKA DEKONTU & FATURA BİLGİ FORMU nun eksiksiz ve okunaklı bir şekilde doldurulması ve teklifin gönderildiği kişi ve/veya kurum imza ve kaşesi ile 0 212 320 81 37 nolu faksa gönderilmesi gerektiğini bildirmek isteriz.Tarafınızdan dönülecek teklif onayını takiben onarım işlemine başlanacaktır. Alıcı ismi yerine BDH ( BİLİŞİM DESTEK HİZMETLERİ ) yazmanız önemli rica olunur.
Teklifin reddi veya teklif düzenleme tarihinden itibaren7 gün içerisinde herhangi bir cevap alınamaması durumunda onarım hizmeti verilmesinin kabul edilmediği düşünülerek kaydınız ONARIM GERÇEKLEŞTİRİLMEDEN İPTAL edilicektir.
Geri dönüş ve sorularınız için 0212 912 01 34nolu Lenovo Çağrı merkezi Hattı'nı kullanarak bizimle irtibata geçebilirsiniz.
FİYAT 48,28 TL 61,00 TL
109,28 TL 19,67 TL
128,95 TL
Onarılacak/Değişecek Parça/İstek/Ürün Tanımı
90-202121 NBC LV UPPER CASE Z500HİZMET BEDELİ
ADET 1.00 Adet 1.00 Adet
BİRİM FİYAT 48,28 61,00
K.D.V hariç toplam 18 % K.D.V
GenelToplam
sonrası
Degerli Müsterimiz,
Lenovo Bölge Onarim Merkezimize göndermis oldugunuz seri numarasi CB22088494 olan ürününüzün onarimi devam etmektedir. Onariminizin tamamlanmasi için gereken parça(lar) yurtiçi stoklarimizda bulunmadigindan yurtdisi stogumuzdan siparis edilmistir. Ayrica e-posta yolu ile de sizi haberdar etmeye devam ediyor olacagiz.http://lenovo.bdh.com.tr/LenovoMusBilgi.aspx web sitemizden ürün sorgulaması gerçekleştirebilirsiniz.
Lütfen bu mesaja dogrudan cevap vermeyiniz.
-
yazımda hata olabilir hepsini mobilden yazdım :( affedin
-
öncelikle geçmiş olsun diyeyim hocam artık garantiye yollarken kargocuyla birlikte videoya alacagım ve foto çekecegim bende kanıt olsun diye bazen cidden sapıtıyorlar yahu diyorum ben size kırık dökük olmadan yolladım yok anlamıyorlar video şart.
-
Hocam istanbula yakın olsaydın git genel merkezle görüş derdim ben daha beterini yaşadım 70 gün sonra genel merkeze giderek hallettim... geçmiş olsun..
**cihazım asustu
selo-g tarafından 12/May/15 23:47 tarihinde düzenlenmiştir -
geçmiş olsun hocam , lenovo servisi eskiden iyidi ama son 1-2 yıldır var bi bokluk hadi hayırlısı .
valla bende alır almaz aradım fatura ve seri nosunu mail attım garantiyi güncellettim, şimdi ikide bir donuyor pc sanırım harddickte sorun var proje-ödevlerden veremiyorum garantiye hadi hayırlısı
ilk aldığım aylardaydı klavyeye 2-3 tuşa çay döküldü az zor basıyordu , batarya için garantiyr verdiğimde onada bakın dedimdi .açınca silsen geçicek olan şey için klavye değişimi dediler.
dedim ne kadar 50tlartı 60tl işçilik dediler . dedim zaten garanti kapsamında açtınız işçilik almayın.anakart felan değişimi olsa belki almazdık ama klavye - harddisk gibi ürünlerde kesin alıyoruz dediler bende deiştirtmedim tabi saf alkolle sildim geçti.
-
aynısı asus'da kuzenin başına geldi
aldığı yer olan vatan'a verdi (ekran kartı bozuk nvidia olan, intel sağlam)
2-3 hafta sonra vatan'a gelio pc, kırık :)
asus, kargoya bahane buluyo, kargocu asus yapmıştır dio
tüketici hakem heyetine verdiler bakalım
-
Daft bunu yazdı
aynısı asus'da kuzenin başına geldi
aldığı yer olan vatan'a verdi (ekran kartı bozuk nvidia olan, intel sağlam)
2-3 hafta sonra vatan'a gelio pc, kırık :)
asus, kargoya bahane buluyo, kargocu asus yapmıştır dio
tüketici hakem heyetine verdiler bakalım
:):):) aynı konu bana da oldu tabii farklı nedenlerle gitti.. genel merkeze gidinci ilgileniyorlar ayrı mesele
-
kim nederse desin monster servis birde sony servis abi benim için gerisi yalan :)
-
Absolut bunu yazdı
kim nederse desin monster servis birde sony servis abi benim için gerisi yalan :)
abi sony harbi çok iyiydi , artık bu laptopun hangi parçasını değişebilirlerkii diyordum (2kez batarya-fan-anakart-harddisk-klavye-cd sürücü değişmişti 2 kez garantiye götürdüğümde)
3.de touchped değişti :)
neyi kontrol edin dediysem anında değiştiler (sonuç adamlar laptop üretmeyi bıraktı :) )
piradomim tarafından 13/May/15 00:07 tarihinde düzenlenmiştir -
Ya hocam guldurdun beni sen degilmiydin apple ile lenovo dan sasmayin şöyle iyi böyle kaliteli diye heryere post atan sen degilmiydin ozellikle apple dan nefret eden bir insan olarak bu post u yaziyorum nese bir dahakine bu kadar övmezsin markalari heralde gecmis olsun lenovo bir fan daha kaybetti tüh:) 2500 liraya iphone alipta sikayet amacli bir konu acsa biri cok guzel yardiricam pusuda bekliyorum resmen akil isi degil bide 5000 liraya mac aliyorlar sanki donanim farki varmis gibi
-
hoca termal macun toz için makina servise mi verilir
tahmin edemiyor musun sağlam teslim edeceğin ürünü haşat edip geri vereceklerini
bütün servislerde çalışan elemanlarda elektronik in e sinden anlamayan insanlar çalışıyor nitelikli işçi değilki hiç biri
ben sen millet daha iyi anlıyor işten
servisteki elemanlarda herşeyi bilemiyor tecrübe ede ede iş hallediyorlar
mühendis değil sonuçta bunlar
hoş öyle olsada birşey değişmiyor burası türkiye
bilemezsin belki ipneler şimdi tezgahtan makinayı garanti dolduğunda arızalanacak şekilde halletmişlerdir birşeyler kim bilir...