




Telefonu Garantiye Göndermek İçin Bahane?
-
şimdi müridler telefon hep gerçekten bozulduğundan garantiye gitti ama bu sefer benim geçerli bi bahane ile gitmem lazım.
HTC DESİRE Z kullanmaktayım ama benmi kullandım o mu beni delirtti anlamadım.. tolamda 5 kez garantiye gitti,ama mevzuat değişmiş 5den fazla garantiye gitmesi gerekiyomuş değişim için.
1. de anakart ve batarya deişti
2.de anakart değişti
3.de batarya değişti
4.de ekran ve dış kasa değişti
5.de kasayı değiştirirken bozdukları ses açma kapama tuşları ve klavye bakım geçirdi (işi sağlama almak için bir sürü teste sokmuşlar bide telefonu)
ilk 3 gidişte aynı arızası vardı ama kaşar firma arızayı sisteme farklı girmiş ..
değişim kararı verme yetmisi TELESERVİCE de yokmuş,ancak tüketici mahkemesi verebiliyormuş.
hangi bahane ile gitsem sıkıntı çıkmadan halledebiliriz?
-
bide ek olarak şirketin yaptığı bir üçkağıtcılığı buldum,
normalde telefonun servise girdiği tarihten çıktığı zamana kadar olan süre garantiye eklenir, ama bu firma telefonu sisteme eline ulaşır ulaşmaz girmiyor.Servisten çıktığı günden önce gelmiş gibi gösteriyor.
kısaca garantisi 15 gün uzayacağına 1 gün uzuyor.
edit: evet sitedeki teknolojik uğursuzlardan biriyim ..
http://www.tahribat.com/Forum-Garanti-Kapsaminda-Laptop-Degisimi-174010/
piradomim tarafından 29/Ağu/13 20:11 tarihinde düzenlenmiştir -
piradomim bunu yazdı
şimdi müridler telefon hep gerçekten bozulduğundan garantiye gitti ama bu sefer benim geçerli bi bahane ile gitmem lazım.
HTC DESİRE Z kullanmaktayım ama benmi kullandım o mu beni delirtti anlamadım.. tolamda 5 kez garantiye gitti,ama mevzuat değişmiş 5den fazla garantiye gitmesi gerekiyomuş değişim için.
1. de anakart ve batarya deişti
2.de anakart değişti
3.de batarya değişti
4.de ekran ve dış kasa değişti
5.de kasayı değiştirirken bozdukları ses açma kapama tuşları ve klavye bakım geçirdi (işi sağlama almak için bir sürü teste sokmuşlar bide telefonu)
ilk 3 gidişte aynı arızası vardı ama kaşar firma arızayı sisteme farklı girmiş ..
değişim kararı verme yetmisi TELESERVİCE de yokmuş,ancak tüketici mahkemesi verebiliyormuş.
hangi bahane ile gitsem sıkıntı çıkmadan halledebiliriz?
tüketici mahkemesine servis raporlarıyla git hocam
-
-
piradomim bunu yazdı
bamboocha hocam gidicem ama 5den fazla bozulma şartı var, 5kez garantiye gitti evet ama bu sefer gitmem için bi bahane lazım
aklımda yazılımsal sıkıntılar var demek ama ,yermi emin değilim.
Hocam hiç teleservice ile uğraşma htc ile iletişime geç bende bu heriflerle 3 kere uğraştım
1.pil değişti
2. anakart değişti
3. yine pil değişti
böyle olunca 4.de htc yi aradım anlattım durumu ,siz en yakın teleservice e verin dediler.
verirken aynı sorunlar devam ediyor dedim.
bikaç gün sonra aradılar yenisini verdiklerini söylediler yine sıkıntı yaşarsanız arayın dediler tmm dedim aldım.
O günden sonra problem çıkmadı yeni telefonda :)
OnLyGoDCaNStoPMe tarafından 29/Ağu/13 23:43 tarihinde düzenlenmiştir -
Telefonun değişmedik parçası kalmamış :/
-
OnLyGoDCaNStoPMe hocam başta akıl etseydim keşke ama şimdi tüketici mahkemesi ile halletmem lazım.bunun içinde geçerli bi sebep bulmam lazım..
Citizen hocam sorma yav,aynısı laptopda da başıma gelmişti.."artık hangi parçasını değiştirebilirsiniz ki ? " dedim, adamlar touch pedi değiştirdi :)
-
piradomim bunu yazdı
OnLyGoDCaNStoPMe hocam başta akıl etseydim keşke ama şimdi tüketici mahkemesi ile halletmem lazım.bunun içinde geçerli bi sebep bulmam lazım..
hocam bakma onların tüketici mahkemesi demesine banada öyle dediler aldırmayıp htc yi aradım sonuç çıktı
htc istediği gibi müdahale edebilio sanırım bu işe bende pil çok dengesizdi rastgele sapıtıodu,3 kere değişti hala devam edio dedim
yenisini verdiler.hiç bahane bulamazsan rastgele dokunmatik dokunuyor ara ara de.HTC den sonuç çıkmazsa
düzgün bir bahane bulmaya bak bence
-
OnLyGoDCaNStoPMe bunu yazdıpiradomim bunu yazdı
OnLyGoDCaNStoPMe hocam başta akıl etseydim keşke ama şimdi tüketici mahkemesi ile halletmem lazım.bunun içinde geçerli bi sebep bulmam lazım..
hocam bakma onların tüketici mahkemesi demesine banada öyle dediler aldırmayıp htc yi aradım sonuç çıktı
htc istediği gibi müdahale edebilio sanırım bu işe bende pil çok dengesizdi rastgele sapıtıodu,3 kere değişti hala devam edio dedim
yenisini verdiler.hiç bahane bulamazsan rastgele dokunmatik dokunuyor ara ara de.HTC den sonuç çıkmazsa
düzgün bir bahane bulmaya bak bence
işte hocam pazartesi de gidicem tüketici mahkemesine güzel bi sebep lazım
-
ekranda titreme oluyor denilebilir.
-
fiziksel bir tuşta içe kaçma sorunu var basıyorum bazen içerde kalıyor falan diyebilirsin