




Yetkili Servis Hizmeti Hakkında Sorularım Ve Belki Telefon Önerisi?
-
https://www.tahribat.com/forum/note-8-sarj-olmama-sorunu-245296
şöyle bir konu açmıştım daha önce. şarj olmama sorunu yüzünden samsungun yetkili servisine 4 ay önce telefonun anakartımı birşeyi mi ne değişti 600 lira para verdim.
onu yaparkende imalı şekilde bunun ekranı değişmiş ondan filan dedi, o ekranda mürekep dağılması yüzünden yine orada değişmişti ki o zaman faranti kapsamındaydı. ben ekran burada değişti diyince konuyu değiştirdi.
bu gün yine şarj sorunu olmaya başladı. şimdi hiç şarj tutmuyor değil. sadece telefonun şarj kablosunun doğru takıldığından emin olun gibi bir uyarı var ve tam şarja 6 saat gösteriyor. nomralde 1,5 saate fullerdi şarjı.
şimdi bu parça daha 4 ay önce değişti diyerek bunu ben halletirebiliyormuyum? yani bu parçalarında bir garanti tarzı durumu oluyor mu?
nasıl yaklaşmam gerek bilemedim. faizlerde tam yükselmişken patladı tel gibi oldu. bu arada telefonu seviyorum 3,5 yıldır kullanıyorum sanırım. seviyorumda.
tüm bunların haricinde şimdi en son çıkan note 20 lere gücüm yetmese bile note 10 filan alabilirim diye düşünüyorum.
sizin başka fikirleriniz varsa sormak isterim buradan.
-
Hocam sen oranın yetkili servis olduğuna emin misin ? Samsung servisleri telefonun ilk ne zaman sim kart takılıp sinyal vermesinden tut, hangi serviste hangi parçasının değiştiğine kadar kayıt tutuyor. Bilgisayardan imei numarasına girdiği zaman telefonun sabıka defteri dökülür ortaya.
Garanti dışı onarımlarda parça garanti süresi için bildiğim kadarıyla kanunlarda bir madde yok. Firmanın insafına kalmış bir durum. Mesala Oppo ve Huawei açık açık yazmış sitelerine. 3 ay parça garantisi veriyorlar.
https://oppo-tr.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/3855/~/garant%C4%B0-pol%C4%B0t%C4%B0kamiz
Sorununa gelecek olursak Allah'tan ümit kesilmez bir kürdan al eline şarj soketini hafifçe bir karıştır bakalım. Bazen cepte toz, pislik dolabiliyor.
-
6 aydan az garanti veremez
Malın garanti süresi dışında, garanti belgesi ile satılması zorunlu olmayan bir parçasının servis istasyonu tarafından değiştirilmesi veya
satılması durumunda, değişen veya satılan parça için altıaydan aşağı olmamak üzere bir garantisüresi verilir.İşçilik garantisi ise 1 yıldan az olamaz
Malın garanti süresi dışında, servis istasyonları tarafından verilen montaj, bakım ve onarım hizmetiyle ilgili olarak, bir yıl içerisinde aynı
arızanın tekrarı halinde tüketiciden herhangi bir isim altında ücret istenemez. Tüketicinin malı kullanım kılavuzunda yer alan hususlara aykırı
kullanmasından kaynaklanan arızalar bu fıkra kapsamı dışındadır. -
mkyb bunu yazdı
Hocam sen oranın yetkili servis olduğuna emin misin ? Samsung servisleri telefonun ilk ne zaman sim kart takılıp sinyal vermesinden tut, hangi serviste hangi parçasının değiştiğine kadar kayıt tutuyor. Bilgisayardan imei numarasına girdiği zaman telefonun sabıka defteri dökülür ortaya.
Garanti dışı onarımlarda parça garanti süresi için bildiğim kadarıyla kanunlarda bir madde yok. Firmanın insafına kalmış bir durum. Mesala Oppo ve Huawei açık açık yazmış sitelerine. 3 ay parça garantisi veriyorlar.
https://oppo-tr.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/3855/~/garant%C4%B0-pol%C4%B0t%C4%B0kamiz
Sorununa gelecek olursak Allah'tan ümit kesilmez bir kürdan al eline şarj soketini hafifçe bir karıştır bakalım. Bazen cepte toz, pislik dolabiliyor.
şurdan aldım hizmeti hocam.
-
6300 e note 10 aldım geçtim hacılar.
-
Senin anlattığın sorunlara benzer bir sorundan kayınço bahsetti. xiaomi nin kablosuz şarj aletini almıştı. idare ediyor mu bilmiyorum. Note 8 lerde şarj sorunu var demek ki...
-
yetkili servise gittim dediğinz gibi parça garantisi varmış ücretsiz yapacakalrdı fakat şöyle birşey oldu. orada şarja takınca sıkıntısız şarj oldu cihaz. demekki sorun şarj aletinde dediler.
evde annede samsung s8 + babada galaxsi a7 vardı yine annemle bende akıllı saatlerde samsung. bir ton şarj aleti ve kablosu vardı. hepsi ile hem kafaları hem kabloloru kombin ederek denedim nasıl oldu bilmiyorum ama sadece bir iki tane sağlam çıktı . diğerleri çöp durumunda. yani sorun cihazda değil şarj aletinden çıktı şimdilik sıkıntı yok. bu vesile ile note 10 almış oldum. yetmedi frontier s3 üde çıkartım elden active 2 aldım peki yetti mi yetmedi? buds kulaklıklar vardı onlarında yanında buds live aldım.
10 000 lik olduk. şimdi note 8 i kaça satsam ? :D
-
samsung telefonları ayıpsız tamiri mümkün değil
note serisinde note 4
s serisinde ise s5 den beri böyle
serviste bile değişse açıldığı işlem gördüğü belli oluyor üretimden kaynaklı
Apple iphone lar ise tam tersi tamir konusunda çpk avantajlı arka kapağı değil ekrandan açıldığı için
-
PanxeR bunu yazdı
samsung telefonları ayıpsız tamiri mümkün değil
note serisinde note 4
s serisinde ise s5 den beri böyle
serviste bile değişse açıldığı işlem gördüğü belli oluyor üretimden kaynaklı
Apple iphone lar ise tam tersi tamir konusunda çpk avantajlı arka kapağı değil ekrandan açıldığı için
iPhonelar puzzle gibi. Neyin nerede olduğu belli. Samsunglarda ise karman çorman. Hiç bir Apple ürününün içinde Çinde fabrikada işçilerin keçeli kalemle yazdığı rakam-harf vb bulamazsınız. Oradan buradan fırlayan flexler yoktur.
-
mkyb bunu yazdıPanxeR bunu yazdı
samsung telefonları ayıpsız tamiri mümkün değil
note serisinde note 4
s serisinde ise s5 den beri böyle
serviste bile değişse açıldığı işlem gördüğü belli oluyor üretimden kaynaklı
Apple iphone lar ise tam tersi tamir konusunda çpk avantajlı arka kapağı değil ekrandan açıldığı için
iPhonelar puzzle gibi. Neyin nerede olduğu belli. Samsunglarda ise karman çorman. Hiç bir Apple ürününün içinde Çinde fabrikada işçilerin keçeli kalemle yazdığı rakam-harf vb bulamazsınız. Oradan buradan fırlayan flexler yoktur.
😆 😆 😆 Teksas ta devasa iphone fabrikası yapıyor Apple Çin fabrikasını taşıyorlar abd ye Trump sağolsun.
-
Apple Hindistan'a taşıyabilir fabrikayı ama Amerika'ya sanımıyorum. Fabrika önemli değil önemli olan işçilik. Amerikada günde bir kaç dolara evsizler bile çalışmaz.