Şehir İçi Kawasaki Ninja Tavsiyesi
-
x Bilinmeyen bunu yazdı
ben de 2 senedir pulsar 200ns kullanıcısıyım, param cepte kalsın diyorsan şu an alınabilecek fiyatına göre en iyi motor bu,
ama savuracak param olsaydı, servise gittiğimde kıçı kırık bi sinyal lambasına 100 lira verdiğimde içim acımayacak, her gün memnuniyetle benzinliğe gidecek olsaydım ben de ninja 300 alırdım
Pulsar 100km de ne kadar yiyor hocam
-
Son 1 haftadır mt25 sahibiyim çift silindir tatmin edici tork ve atikligi var şehir ici kullanım icin cok ideal. Cruiser hayranı biri olarak ve istediğim beğendim cruiser modellerinin fiyatlari yüzünden tercihimi mt25 ten yana yaptım hiç te pişman değilim. Çin malı alacağına ybr125 al derim.
-
istanbul değince birisi irrite oluyorum sızde de oyle oluyor mu ?
nınja kullanmadım da ıstanbulda okuz dolu motosiklet kullanıcılarına cok dıkkatlı olmalarını tavsıye edıyorum.
o trafıkte elbette otomobil kullanılmaz kolay gelsın
-
x swalker bunu yazdı
Hocam pahalı bir motosiklet bakıyorsun. Daha önce scooter kullanmışsın 3 yıl. Güzel bir tecrübe ama sınıf değiştirirken yine bir süre acemilik çekeceksindir. Eğer motorun gücünün farkında olarak dikkatli kullanacaksan, güzel seçim. Ama dilersen CBR 250 lere de bakabilirsin. Biraz daha sınırlı bir motordur Ninja 300'e göre. Rahatlıkla uzun yola da çıkarsın, artçı da alırsın. Maxi Scooter öneren olmuş, yine bakabilirsin kullanım açısından rahat ama ben pek alışamadım. Motoru bacakların arasına kıstırmadan rahat edemiyorum.
Hocam aslında geçen sene Ninja 250 ile CBR 250 arasında kaldım ve Kawasaki alırım dedim, fakat kawasaki bu sene R serisi çıkarmadı. CBR ın tek silindirli olması, kawasakinin gözüme daha güzel gelmesi ve cbr ın biraz yüksek hızdaki tek silindir yüzünden vibrasyon sorunu yüzünden pek sıcak bakmıyorum. İstanbul trafiğinde konfor da önemli varsa bu aralıkta kıyas yapabileceğimiz motorlar tavsiyelerinizi beklerim.
-
r25 de olabilir, çift silindir.
beyaz rengi çok güzel duruyor.
-
R25
Motor tipi
2-silindir, sıvı soğutmalı, 4-zamanlı, DOHC, 4-subap
Motor hacmi
250cc
Çap x Strok
60,0 mm x 44,1 mm
Sıkıştırma oranı
11,2 : 1
Maksimum güç
26,5 kW (36,0PS) @ 12.000 dev/dk.
Maksimum tork
22,6 Nm (2,3 kg-m) @ 10.000 dev/dk.
Yağlama
Islak karter
Debriyaj tipi
Islak, Çoklu disk
Yakıt sistemi
Yakıt enjeksiyonu
Ateşleme sistemi
TCI
Çalıştırma
Elektrik
Şanzıman
Sıralı, 6 vites
Son aktarım
Zincirli
Şasi
Şasi
Diamond
Ön süspansiyon
Teleskopik çatal, Ø 41 mm
Ön teker hareketi
130 mm
Kaster Açısı
25º
Kaster mesafesi
95 mm
Arka süspansiyon
Salınım kolu
Arka teker hareketi
125 mm
Ön fren
Hidrolik tek disk, Ø 298 mm
Arka fren
Hidrolik tek disk, Ø 220 mm
Ön lastik
110/70-17M/C 54S (Tubeless)
Arka lastik
140/70-17M/C 66S (Tubeless)
Boyutlar
Toplam uzunluk
2.090 mm
Toplam genişlik
720 mm
Toplam yükseklik
1.135 mm
Sele yüksekliği
780 mm
Tekerleklerarası mesafe
1.380 mm
Minimum yerden yükseklik
160 mm
Ağırlık (dolu yağ ve yakıt tankı dahil)
166 kg
Yakıt tankı kapasitesi
14,0 L
Yağ tankı kapasitesi
2,4 L
KAWASAKI NINJA 250
Makine Tipi
4-zamanlı,su soğutmalı, tek silindirSilindir Hacimi
249 ccSilindir,Çap x Strok
72.0 x 61.2 mmSıkıştırma Oranı
11.3:1Sübap Sistemi
DOHC, 4 sübapMaksimum Güç/Tork
28 PS (9,700 rpm) 22.6N.m 8200rpmYakıt Sistemi
Yakıt enjeksiyon: 38mm x 1Ateşleme
ElektronikMarş Sistemi
ElektrikŞanjman
6 - vitesŞasi Tipi
Boru tarzıKaster/Trail
24o / 90 mmSüspansiyon,Ön/Arka
37 mm teleskopik çatal / Uni-Trak, önyükleme yay ayarlıLastik,Ön/Arka
100/80-17M/C 52S/ 130/70-17M/C 62SFren,Ön/Arka
Tek Disk 290 mm, çift piston kaliper / Tek Disk 220 mm, Çift piston kaliperTekerlek Çalışması,Ön/Arka
110/116 mmU x G x Y
1,935 x 685 x 1,075 mmAks Açıklığı
1330 mmSele Yüksekliği
780 mmYakıt Kapasitesi
11 Lt.Dolu Ağırlık
151 kg / 152 kg (ABS) -
ilgilenen olursa 2015 model beyaz xmax250 satıyorum 9bin kmde sorusu olan varsa cevaplayabilirim xmax le ilgili
-
x yirmidortsaataz bunu yazdıx swalker bunu yazdı
Hocam pahalı bir motosiklet bakıyorsun. Daha önce scooter kullanmışsın 3 yıl. Güzel bir tecrübe ama sınıf değiştirirken yine bir süre acemilik çekeceksindir. Eğer motorun gücünün farkında olarak dikkatli kullanacaksan, güzel seçim. Ama dilersen CBR 250 lere de bakabilirsin. Biraz daha sınırlı bir motordur Ninja 300'e göre. Rahatlıkla uzun yola da çıkarsın, artçı da alırsın. Maxi Scooter öneren olmuş, yine bakabilirsin kullanım açısından rahat ama ben pek alışamadım. Motoru bacakların arasına kıstırmadan rahat edemiyorum.
Hocam aslında geçen sene Ninja 250 ile CBR 250 arasında kaldım ve Kawasaki alırım dedim, fakat kawasaki bu sene R serisi çıkarmadı. CBR ın tek silindirli olması, kawasakinin gözüme daha güzel gelmesi ve cbr ın biraz yüksek hızdaki tek silindir yüzünden vibrasyon sorunu yüzünden pek sıcak bakmıyorum. İstanbul trafiğinde konfor da önemli varsa bu aralıkta kıyas yapabileceğimiz motorlar tavsiyelerinizi beklerim.
Hocam öncelikle imkanın varsa dene ikisini de. Ama denemeden kafanda oluşan imajla alakalı bir şey ekleyeyim. Evet çift silindir ve o 50 cc daha atak daha güçlü ve daha az vibrasyona sahip bir sürüş sağlıyor. Ama CBRdaki vibrasyon 7 8 bin devirden sonra başlıyor. Ama tek silindir ve 250cc olmasına rağmen CBR da oldukça atak ve seri bir motosiklet. Kullanım alışkanlığını bilmiyorum, ama zaten gaz açıp yardıran bir adam değilsen seni rahatsız edecek bir durum değil emin ol. CBR'ın bana göre en büyük avantajı daha ekonomik olması.
1- Daha az benzin parası vereceksin2- Parça maliyeti daha ucuz olacak
3- Servis ağı çok daha geniş. Bugün Anadolu'nun herhangi bir yerinde honda motora baktırabiliyorsun.
4- Fiyatı daha uygun ve satarken çok zorlanmazsın. (İşbu madde 6 7 ay içinde daha yüksek cclere bakıp kaşınacağını düşünerek yazılmıştır :) )
Son olarak, ekonomik durumunu bilmiyorum. Tabi tüm bunları göze alabilecek ekonomik güce sahipsen sevdiğin motoru al. Ninja 300 çok güzel motor bence de. Ama ben yerinde olsam, daha ekonomik yolu seçer artan parayı da ekipmana ve eğitime yatırırdım. Denedin ve hoşuna gitmedi mi bilmiyorum ama denemediysen mutlaka karar vermeden önce dene.
-
Kawasaki' nin distribütörlüğünü aradım. Ninja300 ün sadece yeşil rengi Türkiyede mevcut. Gri rengini istedim, ellerindeki stok durumuna göre 1 aya kadar getirebilceklerini söylediler. Eğer getirmezlerse CBR' a yöneleceğim :) Herkese tavsiyeleri için teşekkürler. Hayırlısıyla alırsak bu başlıkta bir kaç foto paylaşırım :)
-
ikinci el cbr düşünürsen bende 2013 model 20 bin km de siyah renk var.
bakımlarını kendim yapıyorum. şuan sıkıntısız.