




Artık Trafik Cezalari Trafik Sigorta Primini Etkileyecek
-
JOE bunu yazdı
Yakın zamanda yeni araç aldım. Yeni aldığım araçta trafik sigortası 1200 gibi birşey çıktı.
Önceki araçta 500 tl gibi birşeye yaptırmıştım. Kaza, ceza vs. yok.
Nasıl oluyor da bu kadar bindirdiler anlamış değilim???
Sattığım araç 50k civarı, aldığım araç 70k civarı.
Eski poliçen iptal edildi mi ?
Eski aracın kamyonet bu otomobil mı ? Farklı türler mı ?
-
Konuyla ilgisi yok. Fakât,
Evet, Yeri ve Zamanı değil belki ama; başlıkta bir "zincirleme tamlama"? takısı eksik değil mi, Sigorta kelimesine bir ek gelmesi gerekmiyor mu?
" .. Sigorta'sının primini ... " şeklinde doğrusu, değil mi?
Böyle okuduğumda "Sigorta" kelimesi sanki başka gezegendenmiş gibi duruyor. ^^D`
-
O zaman cezaları sigorta ödesin :)
-
Yola çıkma vergisi de ödeyelim tam olsun.
Neyse artık arabanın sigorta yenileme tarihi geldiğinde satışını hanımın üzerine verir sigorta primini düşürürüz yapacak bişey yok :)
-
abi bi karar verin artık ne tarafa domalcaz ?
-
tavan fiyat uygulaması devam ettikce iyi sürücü bundan etkilenmez. böyle gitmesi de genel olarak iyi bence. sürekli kaza eden sürücülere daha ağır fiyatlar verilebilir. bu iyi sürücüleri daha çok koruyacaktır.
sigorta şirketlerinden fiyat alırken acentelerden fiyat almaya çalışın. sbm den online teklifte yüksek fiyat verip, acentede düşük fiyat veren şirketler var.
fiyat konusunda özellikle ethica sigorta acentesinden fiyat alın. iyi sürücülere çok iyi fiyat veriyorlar genelde. 600-700tl fiyat çekilen bir abimize 450tl civarı fiyat aldık ve poliçeyi kestirdik.
müşteri hizmetlerine ulaşamadığım sigorta şirketlerinden de müşterilerimizi uzak tutmaya çalışıyoruz. allianz bunların başında geliyor. ak sigorta vs.
not: hiç bir sigorta şirketi babamın değil. beni ilgilendiren bana ve sevdiklerime nasıl yararları olacağıdır.
-
Freak bunu yazdıJOE bunu yazdı
Yakın zamanda yeni araç aldım. Yeni aldığım araçta trafik sigortası 1200 gibi birşey çıktı.
Önceki araçta 500 tl gibi birşeye yaptırmıştım. Kaza, ceza vs. yok.
Nasıl oluyor da bu kadar bindirdiler anlamış değilim???
Sattığım araç 50k civarı, aldığım araç 70k civarı.
Eski poliçen iptal edildi mi ?
Eski aracın kamyonet bu otomobil mı ? Farklı türler mı ?
Hayır eski poliçe aktifken kestirdim yeni poliçeyi. İki araç ta otomobil.
-
akrepkral53 bunu yazdı
tavan fiyat uygulaması devam ettikce iyi sürücü bundan etkilenmez. böyle gitmesi de genel olarak iyi bence. sürekli kaza eden sürücülere daha ağır fiyatlar verilebilir. bu iyi sürücüleri daha çok koruyacaktır.
sigorta şirketlerinden fiyat alırken acentelerden fiyat almaya çalışın. sbm den online teklifte yüksek fiyat verip, acentede düşük fiyat veren şirketler var.
fiyat konusunda özellikle ethica sigorta acentesinden fiyat alın. iyi sürücülere çok iyi fiyat veriyorlar genelde. 600-700tl fiyat çekilen bir abimize 450tl civarı fiyat aldık ve poliçeyi kestirdik.
müşteri hizmetlerine ulaşamadığım sigorta şirketlerinden de müşterilerimizi uzak tutmaya çalışıyoruz. allianz bunların başında geliyor. ak sigorta vs.
not: hiç bir sigorta şirketi babamın değil. beni ilgilendiren bana ve sevdiklerime nasıl yararları olacağıdır.
@akrepkral53 Allianzsın nasıl müşteri hizmetlerine ulaşamıyorsun hocam?
hangi servisine hangi hizmetine ayrıntılı yazarmısın
-
DJ_Alper bunu yazdıakrepkral53 bunu yazdı
tavan fiyat uygulaması devam ettikce iyi sürücü bundan etkilenmez. böyle gitmesi de genel olarak iyi bence. sürekli kaza eden sürücülere daha ağır fiyatlar verilebilir. bu iyi sürücüleri daha çok koruyacaktır.
sigorta şirketlerinden fiyat alırken acentelerden fiyat almaya çalışın. sbm den online teklifte yüksek fiyat verip, acentede düşük fiyat veren şirketler var.
fiyat konusunda özellikle ethica sigorta acentesinden fiyat alın. iyi sürücülere çok iyi fiyat veriyorlar genelde. 600-700tl fiyat çekilen bir abimize 450tl civarı fiyat aldık ve poliçeyi kestirdik.
müşteri hizmetlerine ulaşamadığım sigorta şirketlerinden de müşterilerimizi uzak tutmaya çalışıyoruz. allianz bunların başında geliyor. ak sigorta vs.
not: hiç bir sigorta şirketi babamın değil. beni ilgilendiren bana ve sevdiklerime nasıl yararları olacağıdır.
@akrepkral53 Allianzsın nasıl müşteri hizmetlerine ulaşamıyorsun hocam?
hangi servisine hangi hizmetine ayrıntılı yazarmısın
hocam oto hasar bölümü ile ilgileniyorum hep sıkıntı. canlı birisine ulaşmak zor. ulaşsanda papağan gibi aynı şeyleri tekrarlıyorlar.
- hasar dosyası açarken muhatap yok. netten sen bilgileri girip açacaksın. şirket müşteri temsilci sayısını düşürüp daha fazla kazanacak.
- trafik hasar dosyasında sorun olacak. bir türlü dosya sorumlusuna ulaşamayacaksın.
- bir sorunla karşılaşınca karşında yetkiliden geçtim müşteri hizmetleri bile yok artık (sesli olarak). chat tan yaz bize diyorlar :)
ak sigortadan dosya açarken nete yönlendiriyor müşteri hizmetleri. biraz fırçayı basınca bir dk. diyor ve telefondan dosyayı açıyorlar. (bir sefere mahsus oluyor diyorlar ama :)
axa sigortanın en çok sevdiğim özelliği. herhangi bir sorun ile karşılaşıp eksperle işi çözemiyorsan arıyorsun 30dk içinde dosya sorumlusu sana geri dönüş yapıp seni arıyor.
axa sigortanın eksperleri ile sorun yaşayınca dosya sorumlusunu arıyorsun. eksperi onlar arıyor. iş çözüme ulaşıyor genelde.
neova sigortanın tazminat ödemesi hususunda kimse eline su dökemez.
hdi sigorta ve bazı başka firmalarda (isimleri aklıma gelmedi şimdi) ekspere para vermemek için ekspersiz dosya işlemi yapıyorlar. ekspertiz işlemlerini biz yapıyoruz. yok evrak yolla, yok resim yolla vs.
bana gelen müşterilerimi bu hususlarda uyarıyorum. bir sonraki sigorta poliçesini de ona göre yaptır diyorum.
-
akrepkral53 bunu yazdıDJ_Alper bunu yazdıakrepkral53 bunu yazdı
tavan fiyat uygulaması devam ettikce iyi sürücü bundan etkilenmez. böyle gitmesi de genel olarak iyi bence. sürekli kaza eden sürücülere daha ağır fiyatlar verilebilir. bu iyi sürücüleri daha çok koruyacaktır.
sigorta şirketlerinden fiyat alırken acentelerden fiyat almaya çalışın. sbm den online teklifte yüksek fiyat verip, acentede düşük fiyat veren şirketler var.
fiyat konusunda özellikle ethica sigorta acentesinden fiyat alın. iyi sürücülere çok iyi fiyat veriyorlar genelde. 600-700tl fiyat çekilen bir abimize 450tl civarı fiyat aldık ve poliçeyi kestirdik.
müşteri hizmetlerine ulaşamadığım sigorta şirketlerinden de müşterilerimizi uzak tutmaya çalışıyoruz. allianz bunların başında geliyor. ak sigorta vs.
not: hiç bir sigorta şirketi babamın değil. beni ilgilendiren bana ve sevdiklerime nasıl yararları olacağıdır.
@akrepkral53 Allianzsın nasıl müşteri hizmetlerine ulaşamıyorsun hocam?
hangi servisine hangi hizmetine ayrıntılı yazarmısın
hocam oto hasar bölümü ile ilgileniyorum hep sıkıntı. canlı birisine ulaşmak zor. ulaşsanda papağan gibi aynı şeyleri tekrarlıyorlar.
- hasar dosyası açarken muhatap yok. netten sen bilgileri girip açacaksın. şirket müşteri temsilci sayısını düşürüp daha fazla kazanacak.
- trafik hasar dosyasında sorun olacak. bir türlü dosya sorumlusuna ulaşamayacaksın.
- bir sorunla karşılaşınca karşında yetkiliden geçtim müşteri hizmetleri bile yok artık (sesli olarak). chat tan yaz bize diyorlar :)
ak sigortadan dosya açarken nete yönlendiriyor müşteri hizmetleri. biraz fırçayı basınca bir dk. diyor ve telefondan dosyayı açıyorlar. (bir sefere mahsus oluyor diyorlar ama :)
axa sigortanın en çok sevdiğim özelliği. herhangi bir sorun ile karşılaşıp eksperle işi çözemiyorsan arıyorsun 30dk içinde dosya sorumlusu sana geri dönüş yapıp seni arıyor.
axa sigortanın eksperleri ile sorun yaşayınca dosya sorumlusunu arıyorsun. eksperi onlar arıyor. iş çözüme ulaşıyor genelde.
neova sigortanın tazminat ödemesi hususunda kimse eline su dökemez.
hdi sigorta ve bazı başka firmalarda (isimleri aklıma gelmedi şimdi) ekspere para vermemek için ekspersiz dosya işlemi yapıyorlar. ekspertiz işlemlerini biz yapıyoruz. yok evrak yolla, yok resim yolla vs.
bana gelen müşterilerimi bu hususlarda uyarıyorum. bir sonraki sigorta poliçesini de ona göre yaptır diyorum.
hocam ben hemen hemen bütün şirketlerden dosya açtım dosya takibi yaptım allianz da senin beklentilerin doğrultusunda olmadığı için öyle
allianzsın türkiyeye yaptığı yatırım kadar hiç bir şirket yok
allianzsın çalışanı kadar çalışanı yok
adamlar eleman çıkarmadıkları gibi izmire 3 bin kişilik operasyon merkezi kurdular
mesela neova olsun hdi olsun hepsini bölge müdürlükleri bölgelerinde hasar uzmanları vs var allianz acentelerde bile talep sistemi üzerinden çalışıyor talep açarsın cevap yazar cevap verme süreleri kenarda sayaç işler bendeki ve karşıdakine yönelik istatistik alırlar
karşında insan göremediğin için ulaşamıyorum diyorsun yada yazmak zor geldiği için ama adamlar sistemli şöyle düşün allianz kadar müşteri neovada olsa ne olur? sana söyleyim mi şuanki sistemleri kaldırmaz :)
geleceğin sigortacılığı böyle olacak hocam arayıp konuşarak değil yapay zeka veya talep sistemi üzerinden olacak sistemi kullanmayı öğrenmek zorunda kalacaksınız.
böyle bir ekran hiç bir sigorta şirketinde yok şuan piyasada 3 firma var sigorta ekranını pazarlayan hepsi onları kullanıyor bunlar kendi bilgi işlemcilerine yaptırıyor
son olarak oto branşı için söylüyorum Allianz eksperlik sistemini aradan çıkarmayı hedefliyor 3-4 k dosyalara eksper göndermiyor cam hasarlarında konut hasarlarında dahili su sızmalarda (şuan için) uzaktan kamerayla hasar uzmanına göstermen yeterli :)